Bestellingen en retouren

Verzending
Verzendingen binnen Nederland bedragen standaard €4,99. Verzendingen buiten Nederland (binnen Europa) bedragen standaard €8,99.

 

Levertijden
Wij streven ernaar om een levertijd van één tot drie dagen te hanteren. Wanneer een product niet op voorraad blijkt te zijn, kan de levertijd iets langer duren.


Veilig bestellen
Voor Stone World is veiligheid erg belangrijk. Alle gegevens worden dan ook strikt vertrouwelijk behandeld en de online betaalmogelijkheden zijn beveiligd. De website is beschermd met SSL, waardoor alle gegevens versleuteld worden  verzonden. De beveiliging kan gecheckt worden door op de betalingspagina op de rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor ‘’eigenschappen’’. Hier opent zich een venter met de verbindingsgegevens – bij de verbinding zal staan dat het om een SSL-verbinding gaat. Bankgegevens (in geval van IDeal-transacties) worden niet uitgevoerd op de website zelf, maar op een eveneens beveiligde pagina van betalingspartners.


Bestelling en betaling in het buitenland
Een bestelling met buitenlands afleveradres kan gewoon via dezelfde manier worden geplaatst als een “Nederlandse” bestelling. Sommige banken ondersteunen echter de Nederlandse betaalmethoden niet. Belgische klanten kunnen daarom gebruik maken van Mister Cash. Ook voor andere landen zijn gepaste betaalmethodes beschikbaar zoals Mastercard, en Visa. De verzendkosten van de bestelling zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van de bestelling.


Nota
Liever betalen via de bank en een nota ontvangen? Dat kan. Dan ontvang je een nota voor het bedrag van de bestelling én administratie- en verzendkosten. De bestelling zal worden verzonden nadat de betaling verwerkt is. Houdt hierbij rekening met een verwerkingstijd van enige dagen – bij een bestelling vanuit het buitenland kan het nog ietsjes langer duren. 


Bestelling annuleren
Wil je na het aankoopproces alsnog de bestelling annuleren? Neem dan contact met ons op. Wij zijn op werkdagen te bereiken op 0031 (0)74 750 46 90. Omdat de uitlevering bij bestelling direct in gang wordt gezet, is het soms niet te voorkomen dat het product al is verzonden. 


Retouren
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat een artikel niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij graag zo snel mogelijk een passende oplossing.

Indien producten, om welke reden dan ook, niet gewenst zijn, heeft de klant het recht om het product binnen veertien kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking te retourneren met het factuur. Hierbij ontvangen wij graag de reden van retour om de overeenkomsten te ontbinden.

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan:

Stone World Klantenservice
o.v.v. Stone World
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne


Beschadigd of onjuist product 
Als bij aflevering blijkt dat de bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kan 

ervoor worden gekozen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of kan het bedrag terug gestort worden**.

Vermeld s.v.p. duidelijk de reden van retourzending en alle contactgegevens (inclusief het telefoonnummer). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever worden eventueel reeds ontvangen betalingen met betrekking tot de retour gezonden producten na de ontbinding terugbetaald.

Stuur de bestelling binnen 10 dagen in de oorspronkelijke verpakking naar het onderstaande adres:

Stone World Klantenservice
o.v.v. Stone World
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne

Bij niet correcte bestellingen vanuit het buitenland (schade of onjuist product) kan er contact worden opgenomen via:
e-mail – info@stoneworld.nl
telefoon – 0031 (0) 74 750 46 90


Schade en garantie
Wij streven ernaar  om bestellingen zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. Wij adviseren geleverde producten ontmiddelen na ontvangst te controleren. Indien er sprake is van breuk 0.i.d. heeft de afnemer het recht om het product binnen tien kalenderdagen na aflevering, in de oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, te retourneren met factuur. Hierbij ontvangen wij graag de reden van retour om de overeenkomsten te ontbinden. Frankeren is dan niet nodig. Defecte producten vergezeld van ingevulde pakbonnen/facturen kunnen naar het volgende adres gestuurd worden:

Stone World Klantenservice
o.v.v. Stone World
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne

Vermeld s.v.p. op de achterzijde van de pakbon (de retourbon) duidelijk een omschrijving van het defect en/of de redenen van de retourzending. Wij vragen naast de contactgegevens ook een telefoonnummer. Wanneer wij alles correct hebben ontvangen zenden wij een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Mocht een nieuw exemplaar niet gewenst zijn, geef dit s.v.p. aan, dan zullen wij het aankoopbedrag restitueren.


Garantie
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat een ontvangen artikel niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment van ontvangst, kan het ontvangen artikel binnen veertien kalenderdagen na ontvangst, verzegeld van de originele factuur/pakbon, teruggestuurd worden. Wij vragen een duidelijke vermelding van een omschrijving van het defecte en/of de reden van de retourzending. Wij vragen naast de contactgegevens ook een telefoonnummer. Wanneer wij alles correct hebben ontvangen zenden wij een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Mocht een nieuw exemplaar niet gewenst zijn, geef dit s.v.p. aan, dan zullen wij het aankoopbedrag restitueren. 

X